Fremhevet innlegg

Min overvektoperasjon Til deg som lurer eller har tatt overvektoperasjon, enten det er Gastric sleeve eller GBP. http://www.z...

lørdag 25. juni 2016

Livsendring

11 uker etter operasjon har jeg endret meg mye!
Jeg ble operert på Sykehuset i Vestfold den 7. april 2016







Jeg leser og ser mange innlegg på facebook og andre steder, mange som har operert ikke har endret livsstilen i hodet!
Jeg gikk på kurs i 1,5 år ved Sykehuset i Vestfold for sykelig overvekt for å endre spisevaner, aktivitetsvaner.
For mitt vedkommende tok jeg en beslutning, den dagen jeg bestemte meg for operasjon å endre mine vaner.
Lære å spise på nytt, se nytten av trening, merke at jeg forandret meg i takt med mine beslutninger.
Jeg sluttet å røyke, fikk bedre pust, penere tenner og hud, jeg ble sprekere fordi pusten ble bedre, jeg hoster ikke lenger, jeg peser ikke lenger.
Sover normalt, ikke søvnapne ikke snorker jeg lenger heller "TROR" jeg da!!
Jeg har måttet takke "nei" til noe mat som hvitt brød, sukker og mettet fett, men jeg har sagt "JA" til sund mat som proteinrik mat: Kylling, svinekjøtt, fisk. Jeg bruker kokkosraps smør og rapsolje å steker maten min i, jeg planlegger mer hva jeg skal spise og når jeg skal drikke, men dette går av seg selv i dag. Jeg spiser vitaminer som b-vit, multi- vit, jern, D-vit hver dag og tar B12-vit hver 3. mnd.
Jeg ble lovet ved sykehuset at jeg skulle være en slank person til sommeren, det har jeg faktisk blitt..
Takker Sykehuset i Vestfold og fastlegen min ved Stokke legesenter for at dette kunne bli virkelig. Håper at andre leger også kan se at dette er veien til et godt og bedre liv, dette vil gi mindre sykefravær og jeg tror mange som sliter med overvekt fortjener dette!!

Jeg kommer videre til å legge ut prosessen til et bedre liv.. Følg med..

Jeg trener jevnlig på Team treningssenter i Sandefjord noe som gir meg velbehag og god trening.
 http://www.zalando.no/ GRATIS FRAKT & RETUR. Velg blant over 1500 merkenavn: Oppdag klær og sko til dame, herre og barn i Zalandos nettbutikk!


Premium
Noen ganger trenger man bare litt ekstra luksus i hverdagen. For noen vil dette bety god mat og drikke på restaurant, for andre er det kanskje en ferietur eller lekre moteklær. Hvis sistnevnte beskriver deg perfekt, da kan det være en idé å bla gjennom produktene du finner i kategorienPremium på Zalando.no. Her har vi et utvalg av lekre klær, sko og tilbehør til dame som garantert vil gi hverdagen en frisk pust. Varene du finner under Premium er av høy kvalitet fra eksklusive motehus verden over. Hva med en lekker kjole til neste fest? Eller kanskje en god cardigan? Det beste utvalget av lekre kvalitetsprodukter finner du under kategorien Premium på Zalando.no.

Kvalitet før kvantitet – Premium på Zalando


Nå har vi salg på et bredt utvalg av varer til dame som du finner under kategorien Premium i vår nettbutikk. Du kan gjøre skikkelige kupp på Zalando.no. Hos oss finner du det beste av det beste, og hvis du foretrekker kvalitet foran kvantitet, da har du kommet helt riktig. Ta deg tid til å bla gjennom utvalget vårt i kategorien Premium, og du vil sikkert finne et lekkert klesplagg på salg som passer din personlige stil. Det meste av mote til dame finner du på Zalando, og vi kjører kontinuerlig gode tilbud, det lønner seg derfor å holde et øye med hva som skjer hos oss. Zalando gir deg litt krydder i hverdagen, og vi gleder oss til besøket ditt. Velkommen til en hyggelig netthandel hos oss!


https://www.bloggerfy.com/no


http://teamtreningssenter.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar